Nyttige snarveier

På startsiden er det snarveier (boksene øverst til høyre) som leder til din medlemsprofil, dine medlemskap, dine fakturaer og de prosjektene du er påmeldt til eller har deltatt på.

Mine snarveier

Du kan lage snarveier fra nesten alle sider i systemet. For å lage en snarvei, må du gå til den siden du vil ha en snarvei til.
Gå f.eks. til Medlemmer-fanen på gruppesiden for å lage en snarvei til den fanen.
Trykk på den hvite stjernen oppe til høyre (rett under LOGG UT).

Gi navn til snarveien (slik at du skjønner hvor den leder) og lagre.

Finn snarveien på startsiden eller i nedtrekksmenyen ved siden av stjerna oppe til høyre. Nedtrekksmenyen er alltid tilgjengelig.

Du kan redigere dine snarveier ved å trykke på knappen "rediger snarveier".

Godkjente medlemskap

Her ser du dine godkjente medlemsskap.

Har du riktige tilganger vil du også se knappene "Vis oversikt" som leder til LENKE og "Handlinger".

Roller

Under denne rubrikken ser du hvilke roller du har. Du kan ha roller i de fleste organsiasjonsleddene og du trenger ikke være medlem for å ha en rolle i et organisasjonsledd.