Rediger din profil

Du har en egen "Min side" i Min speiding der du finner all informasjon som er registrert på deg.
Her kan du endre og oppdatere telefonnummer, e-postadresse og andre kontaktopplysninger.

Gå til Min side

Trykk på ikonet til høyre som ligner en avatar.
Image Placeholder
Da kommer du til "Min side".

Rediger medlemsdetaljer

Trykk på den gule knappen "Handlinger" og velg "redigermedlemsdetaljer
Image Placeholder
Da kommer du til redigeringssiden på "Min side".

Hva du kan redigere

Personlig informasjon

Her finner du informasjon som navn, e-post, fødselsdato og så videre, du kan redigere direkte i feltene.
Husk å trykke på lagre!

Samtykker

Her kan du redigere om du ønsker motta medlemsbrev og medlemsblad fra NSF eller ikke.
Du kan også samtykke eller ikke til at bilder av deg kan brukes av NSF.
Du kan også velge om du vil få faktura på e-post og da hvilken av dine registrerte e-postadresser denne skal sendes til. (Husk at i tillegg til e-postadressen du har registrert under personlig informasjon så kan du også legge til epostadresser som kontaktdetaljer som det står mer om under neste rubrikk).
Husk å trykke på lagre!

Kontaktdetaljer

Her kan du legge til flere kontaktdetaljer utover dem som står under personlig informasjon.
På bildet nedenfor er det alle rede lagt til "Hjemmetelefon" (nummer er blitt tatt vekk for dette bildet).
For å legge til nytt kontaktfelt så velger du type i nedtrekksmenyen og skriver inn den kontaktinformasjonen som skal stå der samt trykker på det grønne "+" til høyre for å lagre det nye kontaktfeltet.

Bilde

Her kan du velge en profilbilde.

Adresseinformasjon

Her kan du redigere din adresse. Trykk på ikonen med papir og penn intill den adressen du vil redigere for å redigere den.
Image Placeholder
Da det er mulig å ha flere adresser så vil du komme til en egen side for å redigere adresseinformasjonen til den valgte adressen.

Husk å lagre!

Lagreknappen for all profilinformasjon finner du i bunn på siden.