Du kan sende en lenke via e-post som fører til gruppas innmeldingsskjema. Den som mottar lenken kan så registrere seg som medlem i gruppa.

1. Gå til gruppesiden og velg fanen "medlemmer" og rubrikken "Inviter medlemmer"
Image Placeholder

2. Her kan du velge om du vil invitere 1 eller flere samtidig.
Image Placeholder
3. Standard valg er Individuell og tillater kun sending til 1 e-postadresse.
Hvis du velger "Tillat flere" vil du kunne legge til flere e-postadresser og sende invitasjon til disse.

4. Du kan sette utløpsdato for invitasjon
Image Placeholder
5. Du kan velge hvilken medlemsstatus den/de inviterte vil få når de har registrert seg

• Venteliste
  • Venter på godkjenning
  • Godkjenn i gruppa
5.1 Hvis du velger Godkjenn i gruppa må du også velge medlemskontingent, enhet og patrulje for den/de som registrerer seg via invitasjonen.
Image Placeholder
OBS! var nøye med å ikke invitere flere som skal i ha ulike medlemskontingenter eller skal være i ulike enheter og/eller patruljer dersom du godkjenner rett i gruppa! Send da flere forskjellige invitasjoner isteden!

6. Send så invitasjon ved å trykke på den grønne knappen "Send"
Image Placeholder
7. I bunn på siden vil du se en liste over sendte invitasjoner med tilhørende detaljer.
Når en registrering blir sendt inn via denne invitasjonen vil det vises et medlemsnummer under "Inviterte" i listen.