Min speiding

Alle medlemmer i Norges speiderforbund er registrert i medlemssystemet som kalles Min speiding.

I Min speiding skal alle medlemmer meldes inn, og medlemmene kan selv se og redigere sin egen medlemsprofil. Systemet brukes også til fakturering av medlemskap og til påmelding til de fleste nasjonale arrangementer samt til påmelding på regionale og lokale arrangementer.

Der finnes informasjon om navn, adresse, kontaktinformasjon (e-postadresse med mer) og medlemskap/roller. Det går an å legge inn informasjon om kontonummer, nettside, skole og informasjon om foresatte.

Der finnes også en reskontrovisning med alle medlemskontingentgiroer og fakturaer for deltakeravgifter til arrangementer. Hvert enkelt medlem kan se spesifisering av kontingenten og åpne en pdf av hver av giroene og fakturaene som er knyttet til medlemskapet.

Oppdatert informasjon finnes tilgjengelig for både gruppe, krets, korps og forbund på samme sted til samme tid.

Medlemssystemet oppdateres og utvikles kontinuerlig. Kanskje savner du noen funksjoner? Kom veldig gjerne med tips, feilmeldinger, ideer og forslag til forbedringer eller nyutvikling til hjelp@speiding.no. Eller bruk "Send inn forespørsel"

Noe er feil - jeg får det ikke til å fungere ...

Hvis du ikke ser det du burde se, eller hvis du får feilmeldinger, sjekk følgende:

• Hvilken versjon av nettleser bruker du? Er den oppdatert?
  • Har du riktig brukernavn og passord?
  • Har du de tilgangene du trenger for å se det du prøver å se? (Trykk på [Handlinger] etter medlemskapet ditt under fanene Startside eller Min profil.)
  • Er alt dette er i orden, men du får det fortsatt ikke til? Sjekk brukerveiledningene, eller spør forbundskontoret, så hjelper vi så godt vi kan ("Send inn forespørsel" / hjelp@speiding.no / 22 99 22 30).